.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری هکر 11 ساله در مازندران

 رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسایی و دستگیری هکر 11 ساله خبر داد.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ احمدرضا رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارداشت: در پی مراجعه شهروندی به ماموران این پلیس مبنی بر هک ایمیل و جی‌میل سیستم رایانه وی و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی‌اش از سوی سارقان اینترنتی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه‌داد: ماموران فردی به نام « ب-د » اهل بابل را که وجه سرقتی به حساب وی واریز شده بود را به اتهام سرقت اینترنتی شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفت که هک سیستم مالباخته از سوی پسربچه‌ای 11 ساله به نام « س- د » که دارای فعالیت‌های رایانه‌ای است، انجام گرفت.

رستمی گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنان خواستار شد در حد توان از لحاظ دانش عمومی در حوزه رایانه و اینترنت خود را به روز کرده و نسبت به نصب و راه‌اندازی رایانه در محلی از خانه که قابلیت کنترل فیزیکی و چشمی توسط والدین بر عملکرد فرزندان میسر باشد، اقدام کنند.

رییس پلیس فتای مازندران یادآور شد: افراد از نگهداری اطلاعات شخصی روی رایانه خودداری کرده و از نرم‌افزارهای کنترلی روی رایانه‌ها استفاده کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.